O seguinte

Portada da banda deseñada

Xente á que lle pode interesar o meu próximo cómic:

– Persoas que colaboraron comigo nalgún proxecto audiovisual.

– Estudantes de Comunicación Audiovisual.

– Curtametraxistas amateurs.

– Persoas entregadas ó medio audiovisual (cinema, televisión).

– Seguidores do meu blog.

– Amantes do xénero autobiográfico na banda deseñada.

– Seguidores de ‘Lógico que salga mal’.

– Persoas que me coñecen e me teñen aprecio.

– Persoas que non me coñecen pero teñen ganas de facelo.

– Os meus inimigos (ódianme en público, espíanme en privado)

– Lectores de banda deseñada en galego.

4 comments

Responder

